Pilli purkissa, hedelmiä ja marjoja

Mikä Flavoria®?

Turun yliopiston uusi Flavoria® on
aidon kuluttajakokemuksen tutkimusalusta.


Customer icon
Ravintola ja kahvila

Ravintola- & kahvila- kokonaisuus n. 1000  päivittäiselle kävijälle.

Nuoli oikealleNainen syö salaattiaNuoli vasemmalle
Living Lab


Research icon
Kehityslaboratorio

Uusinta teknologiaa hyödyntävä tutkimus- ja kehityslaboratorio.

Flavorian missio ja visio

MISSIO

Tutkia ihmisen aitoja kokemuksia ja valintoja uusimmilla teknologisilla vaikutus- ja havainnointimenetelmillä

VISIO

Tuottaa monialaista kuluttajakäyttäytymisen ymmärrystä tutkimusravintolassa ja moniaistilaboratoriossa uusien innovaatioiden synnyttämiseksi

  • tuottaa tutkittua tietoa ja ratkaisuja valintojen tueksi
  • Uudet tuote- ja palveluinnovaatiot, erilaiset sosiaaliset innovaatiot
  • Uudet teknologiset ratkaisut ja palvelut

4 kokemuskontekstia


Flavoria®
lounasravintolaa
operoi Sodexo.

Lounas 10:30-14

Lounas-ravintola

Café Flavoriaa
operoi Sodexo.
Avoinna
ma-to 7:45-16
pe 7:45-15

Kahvila

take away
-valikoima on
Café Flavorian
yhteydessä.

Snacks-hylly

Moniaistisen
kokemisen muotoilu-
ja koelaboratorio,
joka aukeaa
toukokuussa

Aistikattila®


Mitä Flavoria® mahdollistaa?



Kuluttajatutkimusta todellisessa ruokailu- ja osto-ympäristössä


Moniaistisen kuluttajakokemuksen systemaattista tutkimusta, muotoilua ja testausta



Ilmakuva ravintolasta


MyFlavoriaFlavorian asiakkaat osallistuvat tutkimuksiin MyFlavoria mobiilisovelluksella
  • N = 1000 asiakasta päivittäin
  • Ikäjakauma: ~18 – 70 v
  • Opiskelijoita ja työssäkäyviä
  • Keskimäärin urbaaneja, koulutettuja ja terveystietoisia




Kuluttajakokemuskuva