
Mitä ainutlaatuista Flavoria® tarjoaa?
Flavoriassa päästään tutkimaan kuluttajakokemusta ihmisten jokapäiväisessä arjessa kokonaisvaltaisesti. Tutkimuksen kohteena voivat olla uusi elintarvike, ruokaraaka-aine, pakkaukset, konseptit, erilaiset elämystekijät tai digitaaliset palvelut. Uusia ihmisten kokemisen, liikkumisen ja käyttäytymisen havainnointi- ja mittausteknologioita kehitetään koko ajan. Flavoriaa on mahdollista hyödyntää myös niiden tutkimiseen ja testaukseen.
Mitä voin tutkia Flavoriassa?
Flavoria® tuo uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämiseen.
1. Kokonaisvaltaisen asiakasymmärryksen tuottamista
2. Kokeilevaa ja osallistavaa konsepti-, palvelu- ja tuotekehitystä
3. Nopeita kuluttajatestauksia
Mitä voin mitata Flavoriassa?
Tuloksena saadaan ymmärrystä kuluttajakäyttäytymisestä tuotteiden ja palvelukonseptien kehittämiseen.

Ostohalukkuus

Ravinto- ja tuotevalinnat

Tunnetila, viihtyvyys

Ruuan ja tuotteiden miellyttävyys ja ominaisuudet
